راه اندازی سرور VPN خودتان به سان کریو

چگونه VPN  را راه اندازی کنیم؟

راه های زیادی برای راه اندازی VPN وجود دارد، اما ما در اینجا 3 راه از ساده ترین گزینه ها را دنبال می کنیم.

  • راه اندازی سرور VPN با استفاده از LogMeIn Hamachi

LogMeIn Hamachi یکی از شناخته شده ترین سرویس ها برای ایجاد سرور VPN می باشد. اساسا، شما فقط باید LogMeIn  را روی کامپیوتر/ مک خود روی یک محل نصب کنید و بعد از آن محل دیگر، از طریق برنامه یک شبکه ایجاد کنید و سپس به آن بپیوندید که برخی شبکه ها از ID شبکه در محل های دیگر استفاده می کنند.

LogMeIn

همه چیزی که شما باید انجام دهید این است که برنامه آنها را دانلود کنید (برای Windows  و Mac در دسترس  است( ، یک حساب کاربری ایجاد کنید، نرم افزار را نصب کنید و کامپیوترها را به این شبکه خصوصی اضافه کنید. با فقط یکبار نصب کردن، شما قادر به درسترسی به کامپیوتر های خود را از طریق داشبورد LogMeIn خواهید بود.

LogMeIn یک راهنمای کاربر خوب دارد برای هنگامیکه نیاز دارید به شما کمک خواهد کرد. آنها همچنین یک نسخه حرفه ای یا ویژگی های اضافی و پشتیانی اختصاصی دارد که سالانه 69.95   دلار هزینه خواهد داشت.

  • VPN خود را با Comodo Unite ایجاد کنید

Comodo Unite ( قبلا با نام EasyVPN شناخته می شد) به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی یک شبکه خصوصی مجازی امن و رمز گذاری شده (VPNs) بین گروه های کامپیوتر ایجاد کنید. واقعا راه اندازی آن آسان است.

COmodo Unite

یکبار آن را نصب کنید، و برای حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. یک شبکه جدید بوسیله دادن یک نام و رمز عبور منحصر بفرد ایجاد کنید . اکنون، در کامپیوتر دیگر ، دانلود کنید و  با Comodo Unite نصب و ثبت نام کنید همانطور که قبلی را ایجاد کرده بودید اما به جای ایجاد کردن شبکه جدید ، روی Join a network کلیک کنید و نام و رمز عبور شبکه یکسان که در بالا ایجاد کرده بودید را وارد کنید.

با یک بار اتصال، همه کامپیوترها می توانند به صورت امن فایل های انتخاب شده را به اشتراک بگذارند. شما می توانید فایل ها را مستقیما از طریق کامپیوتر دیگر دانلود کنید، و یا بدون اینکه  دانلود کنید آنها را ویرایش کنید.

  • راه اندازی یک VPN رایگان با Gbridge

Gbridge ممکن است به اندازه LogMeIn Hamachi و Comodo Unite محبوب نباشد، اما به همان اندازه موثر است. این یک نرم افزار رایگان است که به شما اجازه می دهد به صورت از راه دور کامپیوترهای خود را کنترل، همگام سازی، به اشتراک گذاری فایل کنید و همینطور به آسانی و با امنیت چت کنید. این فقط Windows است و حساب کاربری شما را برای احراز هویت استفاده می کند.

GBridge

یکی از خدمات اضافی Google’s Gtalk ، Gbridge به طور خودکار یک VPN مشترک ، امن می سازد که کامپیوترهای شما را و کامپیوترهای دوستان شما را مستقیما و امن با فن آوری انحصاری متصل می کند.

هنگامیکه نرم افزار را دانلود و نصب کردید ، به سادگی با استفاده از حساب کاربری Gmail خود وارد شوید، سپس نام میزبان را برای کامپیوتر خود وارد کنید . بعد از آن به شما اجازه خواهد داده شد تا کامپیوترهای دیگر خود را از راه دور بوسیله کلاینت VNC ساخته شده یا از طریق Windows Remote Desktop در دسترس داشته باشید. مهم است که توجه داشته باشید که Gbridge فقط ویندوز است و تنها برای نسخه های 32-bit کار می کند.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online