بررسی امنیت در فیلتر شکن و VPN

« بررسی امنیت ابزارهای vpn ، ساکس و پروکسی »

از این اصل که ادعا می شود ابزارهای VPN ایمن نیستند و محافظت کافی را نیز ارائه نمی دهند صحیح نیست. به همان نسبت نادرست این ادعا است که VPN آیفون ها 100٪ محافظت در برابر انواع جاسوسی ارائه می دهند. سؤال اینجاست که واقعاً چه کسی می تواند از ارائه دهندگان VPN انتظار داشته باشد. پرسش این است که در هنگام خرید VPN اندروید و خرید فیلتر شکن آیفون به چه نکاتی باید توجه داشت.

یک تعریف:

یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد که بیشتر این مقالات از طریق خرید VPN افرادی که متخصص VPN نیستند ، روی وب نوشته شده است ، چه رسد به مهارت های علوم رایانه ای. با این موارد باید با احتیاط رفتار کرد. منابع پیشنهادی و مطمئن شامل مجلاتی مانند c’t (heise Verlag) یا نکات مربوط به باشگاه Computer Chaos هستند.

هر دو منبع تاکنون نظرات مثبتی را در مورد خرید فیلتر شکن اندروید نشان داده اند. باید درباره مشارکت وب سایت های طلایی قورباغه ، وبلاگ Spotflux ، کلاهبرداری رایانه ای ، Spideroak و kuketz-blog بسیار تردید داشته باشید. در اینجا به اصطلاح دروغ VPN و اسطوره VPN گزارش شده است بدون اینکه وزن بکشید یا از زوایای مختلف به موضوع نگاه کنید.هم چنین به سایت پارت وی پی ان نگاهی بیاندازید.در این سایت خرید فیلتر شکن شما می توانید به راحتی برای انواع سیستم عامل وی پی ان تهیه نمایید.

ارائه دهنده VPN مشکوک

ابتدا ذکر می شود که ارائه دهندگان VPN آیفون زیادی هستند. در میان آنها ارائه دهندگان مشکوکی هستند که سوار این روند می شوند و نرم افزار VPN کاملاً ناکافی را ارائه می دهند. همچنین فروشندگانی وجود دارند که به عنوان ابزار VPN مورد نقص قرار می گیرند ، اما این ویروس ها و Trojans ها هستند – در اینجا نیاز به مراقبت ویژه ای است: مهمتر از همه ، شما باید مارک خود را در ابزارهای تبلیغاتی رایگان VPN بگذارید.

اتفاقاً ما لیستی از ارائه دهندگان و ارزیابی های معتبر VPN را در لیست ارائه دهندگان VPN خود قرار داده ایم.

ارائه دهندگان VPN چه داده هایی را جمع می کنند و آیا در هنگام خرید فیلتر شکن و خرید VPN  موردی شما را تهدید می کند؟

از آنجا که ارائه دهندگان VPN خدمات VPN خود را شارژ می کنند ، اطلاعات . پرداخت کاربر از قبیل ایمیل PayPal ، شماره کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی را ذخیره می کنند. سرورهای پر سرعت سایت پارت وی پی ان VPN ناشناس هستند. یعنی در صورت قابلیت ردیابی ، یک آژانس یا سازمان فقط می دانند که کاربر از خدمات VPN استفاده می کند. از طرف دیگر ، ترافیک قابل ردیابی نیست. ساعت. داده های منتقل شده از این نظر ، ناشناس بودن در جریان داده ها تأمین می شود.به همین ترتیب برای خرید vpn باید دقت کافی کرد.

آیا در خرید فیلتر شکن اندروید دقت می کنیم؟

ما نمی توانیم تأیید کنیم که ظاهرا ارائه دهندگان پروکسی تلگرام و هم چنین وی پی ان رایگان پرونده های لاستیکی ایجاد می کنند و همچنین ترافیک را مشاهده می کنند ، حداقل توسط مشترکین آزمایش نشده. این شایعات شایعه نمی تواند فراتر از حدس و گمان و ادعای صرف باشد. تاکنون هیچ موردی مشخص نشده است که با وجود استفاده از VPN ها ، به کاربر هشدار داده می شد.

نتیجه گیری:

بنابراین ، مشخص است که حتی با استفاده از نرم افزار torrent و بارگیری داده های غیرقانونی (به عنوان مثال دزدی دریایی) ، مقامات قادر به ردیابی داده ها و IP کاربران نیستند. در بسیاری از تالارها گزارشهایی درباره هشدارها وجود دارد – با این حال ، معلوم می شود که اتصال VPN در این مورد شکست خورده است. باز هم ، ارائه دهندگان قبلاً پاسخ داده اند و سوئیچ های به اصطلاح kill را ایجاد کرده اند. توصیه میکنیم که از سایت Partvpn.com دیدن فرمایید.